La nostra classe

La nostra classe

SOM UN EQUIP

You've got a friend (Tens un amic)

Us deixo l'enllaç d'una cançó de na Carole King que ens agrada molt. La posem alguns dies al matí; ens relaxa i ens ajuda a pensar ...

dimarts, 16 de febrer del 2016

You've got a friend (Tens un amic)

Us deixo l'enllaç d'una cançó de na Carole King que ens agrada molt. La posem alguns dies al matí; ens relaxa i ens ajuda a pensar sobre l'amistat i sobre com ens relacionam.


Aquí teniu una traducció:
Quan estiguis trist i preocupat 
i necessitis una mà amiga 
i res, res vagi bé 
tanca els ulls i pensa en mi 
que prest jo seré aquí 
per il·luminar fins a la teva nit més fosca. 

Tu només crida el meu nom 
i on se vulgui que estigui vindré
de seguida a fer-te costat;
hivern, primavera, estiu o tardor 
tot el que has de fer és cridar 
i jo estaré allà, sí, sí, sí. 
Tens un amic 

Si el cel sobre tu 
es fa més fosc i ple de núvols 
i aquell vell vent del nord comença a bufar 
mantingues la calma 
i digues el meu nom en veu alta, si, 
aviat estaré colpejant a la teva porta 

Tu només crida el meu nom 
i on se vulgui que estigui vindré
de seguida, oh sí, ho faré 
per veure't una altra vegada. 
Hivern, primavera, estiu o tardor 
tot el que has de fer és cridar 
I jo estaré allà, sí, sí, sí. 

No és bo saber que tens un amic 
quan la gent pot ser tan freda? 
Et faran mal i t'abandonaran 
i se'n portaran la teva ànima si els deixes. 
Ah, sí, però no els deixis 

Tu només crida el meu nom 
i on se vulgui que estigui vindré
de seguida, oh sí, ho faré 
per veure't una altra vegada. 
Hivern, primavera, estiu o tardor 
tot el que has de fer és cridar 
I jo estaré allà, sí, sí, sí. 
Saps cert que tens un amic,
tens un amic
tens un amic
tens un amic,
en mi tens un amic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada